به دلیل نوع فعالیت ستادهای انتخاباتی و جدال بر سر قدرت که ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات آغاز شده بود؛ به نظر می‌رسد این سهم‌خواهی ها در هرمزگان نیز در حال شدت یابی است و از حالا افرادی برای استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس شدیداً در حال برنامه‌ریزی هستند.

به گزارش دلفین، به دلیل شرایط حاکم بر این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، در روزهای اخیر شاهد تغییر جناح گسترده و فعالیت بسیاری از افراد و احزاب برای نزدیکی به آیت‌الله رئیسی بوده‌ایم؛ به‌نحوی‌که ادعای نزدیکی و همراهی برخی از چهره‌ها با جریان اصول‌گرا گاهی مرغ پخته را در دیس به خنده می‌اندازد.

البته این افراد که برخی از آن‌ها در دولت‌های پیشین پرونده‌های قضایی دارند و حتی در صف نهادهای امنیتی برای برخورد در زمان صحیح قرار گرفته‌اند؛ از هیچ راهی برای ابراز ارادت، فشار یا حتی گدایی در راستای تصدی پست دریغ نمی‌کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سهم‌خواهی‌های گسترده شرایط کار را برای تیم جدید قوه‌ی اجرایی کشور سخت کرده و آیت‌الله رئیسی این شکوائیه را به گوش «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی نیز رسانده و حسابی از مداخله در امور اجرایی کشور گلایه کرده است؛ این حرکت را باید به کشتن گربه در حجله تعبیر کرد، حرکتی که بی‌شک به امیدواری بیشتر مردم از دولت آینده منجر خواهد شد.

به دلیل نوع فعالیت ستادهای انتخاباتی در هرمزگان و جدال بر سر قدرت که ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات آغاز شده بود؛ به نظر می‌رسد این سهم‌خواهی ها در هرمزگان نیز در حال شدت یابی است و از حالا افرادی برای استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس که مراکز اصلی قدرت به حساب می‌آیند؛ شدیداً در حال برنامه‌ریزی هستند و شنیده شدن اسامی که در برخی موارد بسیار مضحک به نظر می‌رسد؛ نشان از وخامت اوضاع دارد.

بااین‌حال همگان امیدواریم که با بازگشت کشور به مدار عقلانیت و تمرکز بر کار جهادی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران‌ و استان سربلندمان هرمزگان در تمامی عرصه ها باشیم و مسئولان بتوانند همان‌گونه که در تصدی پست با هم رقابت می‌کنند در خدمت به خلق نیز گوی سبقت را از یکدیگر بربایند.

یادداشت اختصاصی: زهرا شاکرمی

  • نویسنده : ۱۰۰۷