مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: پویش شور عاطفه ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسم» برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد آغاز شد.

به گزارش دلفین، «جلیل تراهی» با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) هرساله در آستانه بازگشایی مدارس با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می‌کند گفت: امسال نیز به سبب شرایط حاکم بر جامعه به دلیل ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه این نهاد با هدف جمع‌آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار می‌کند.
تراهی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند در ادامه خاطرنشان کرد: ۴۳ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند که از این تعداد پنج هزار نفر به تبلت و گوشی هوشمند نیاز دارند.
وی ابراز داشت: هزینه هر دستگاه تبلت ۳۰ میلیون ریال است که ۵۰ درصد هزینه خرید آن را کمیته امداد و ۵۰ درصد دیگر از محل کمک‌های خیران و بنگاه های اقتصادی غرب هرمزگان تامین می‌شود.
وی عنوان کرد: پویش نذر امام سجاد(ع) همزمان با شهادت ایشان برای تامین هزار دستگاه تبلت در مرحله نخست آغاز شد که امیدواریم تا هفته اول مهر نیاز هزار نفر از دانش آموزان استان رفع شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از مجموعه خیران، نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی غرب هرمزگان دعوت کرد در این پویش حضور یابند و مجموعه کمیته امداد را در تامین پنج هزار دستگاه تبلت همراهی کنند.
تراهی با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی در هرمزگان نباید به واسطه فقر و تنگدستی از تحصیل بازبماند در ادامه اذعان داشت: کمیته امداد این آمادگی را دارد که با هماهنگی آموزش وپرورش هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.

خبر اختصاصی: فاطمه درویش پور

  • نویسنده : 1007