انتقال تمام شرکت‌های حمل‌ونقلی مرکز استان به شهرک حمل‌ونقل بندرعباس یکی از موضوعاتی است که همواره در دوران مدیرکل‌های مختلف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان مورد تأکید و توجه بوده اما همچنان این موضوع به‌صورت کامل محقق نشده و در عمل مشاهده می‌کنیم که پایانه‌ی قدیم بندرعباس نه به قدرت گذشته اما همچنان در حال فعالیت است.

به گزارش دلفین، انتقال تمام شرکت‌های حمل‌ونقلی مرکز استان به شهرک حمل‌ونقل بندرعباس یکی از موضوعاتی است که همواره در دوران مدیرکل‌های مختلف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان مورد تأکید و توجه بوده اما همچنان این موضوع به‌صورت کامل محقق نشده و در عمل مشاهده می‌کنیم که پایانه‌ی قدیم بندرعباس نه به قدرت گذشته اما همچنان در حال فعالیت است.
این چالش، موضوعی است که «بهروز گلپاگون» رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بندرعباس نیز بر آن تأکید دارد و بارها خواستار رسیدگی به آن شده است.
گلپاگون در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین در این رابطه بیان داشت: تعطیلی پایانه قدیم بندرعباس و انتقال شرکت‌ها به شهرک حمل‌ونقل ازجمله وعده‌های سازمان راهداری در زمان احداث شهرک حمل‌ونقل بندرعباس بوده است که متأسفانه در طول سالیان گذشته علیرغم پیگیری‌های فراوان، به دلیل مخالفت مدیران اسبق سازمان، این درخواست محقق نشده است.
وی خواستار رسیدگی به درخواست به‌حق شرکت‌های حمل‌ونقلی شد و تأکید کرد: خوشبختانه دستور انتقال پایانه در اسرع وقت از جانب مهندس امانی به مدیرکل راهداری استان جناب عابدینی اعلام شده است که تحقق این وعده جبران بسیاری از ضرر و زیان‌های شرکت‌های مستقر را خواهد کرد و توجیه اقتصادی شهرک به‌صورت عینی قابل‌لمس خواهد بود.
در این شرایط انتظار می‌رود تا تصمیم‌گیران هر چه سریع‌تر در راستای کمک به بخش خصوصی و تحقق این وعده‌ی دیرین آستین همت را بالا بزنند و ضمن ساماندهی شرایط موجود، ضمیمه‌ی بازگشت سرمایه برای قشر خدوم را فراهم سازند.

گزارش اختصاصی: زهرا شاکرمی نژاد

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007