پس از گذشت سال‌ها از فرسودگی شبکه برق در روستای «گتی» بخش لیردف شهرستان جاسک، همچنان برخی از خانوار ساکن در این روستا از دسترسی به برق محروم هستند.

به گزارش دلفین، پس از گذشت سال‌ها از فرسودگی شبکه برق در روستای «گتی» بخش لیردف شهرستان جاسک، همچنان برخی از خانوار ساکن در این روستا از دسترسی به برق محروم هستند و روستانشینان نسبت به بی‌خیالی مسئولان گلایه‌مندی بسیاری دارند.

«عبدالله آغی» دهیار روستای گتی بخش لیردف شهرستان جاسک در این زمینه به خبرنگار دلفین گفت: شبکه برق فشار متوسط به طول ۱۳ کیلومتر، شبکه برق داخلی فشار ضعیف به طول پنج کیلومتر و شبکه برق فشار متوسط به طول سه کیلومتر شامل فرسودگی‌های گسترده‌ای است به نحوی که در تیرها و سیم‌های برق این موضوع به وسیله‌ی چشم هم قابل تشخیص است.

آغی اضافه کرد: به دلیل فرسودگی‌ها در ۲۱ کیلومتر از شبکه توزیع برق روستای گتی، ۱۰ خانوار در این روستا از دسترسی و بهره‌مندی به برق محروم هستند.

وی گفت: با گذشت سه سال از این وضعیت، مسئولان ذی‌ربط هیچ اقدام عملی انجام نداده‌اند و همین موضوع به نارضایتی گسترده روستانشینان انجامیده است.

گفتنی است؛ روستای گتی با دارا بودن ۱۴۰ خانوار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۱۴ کیلومتری مرکز بخش لیردف در ناحیه شرقی شهرستان جاسک واقع شده است.

گزارش اختصاصی: حمید دهشتی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است.

  • نویسنده : 1007