نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هنوز متأسفانه در صداوسیما و در برخی از مراسمات رسمی برای رهبر معظم انقلاب از لفظ امام استفاده نمی‌شود، این مظلومیت ایشان است؛ رهبر بار معنوی ندارد بلکه امام است که بار معنوی دارد.

به گزارش دلفین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی پولادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم یادواره شهدای فرهنگی میناب ضمن بیان اینکه در جامعه‌ اسلامی معلمان جایگاه تولیدکننده فکر و پروش دهنده نسل بشریت را دارند، عنوان کرد: شهدا گم نشده‌اند که ما پیدایشان کنیم بلکه قرار است در زمان خود بیایند و ما را بیدار کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه شهدا هدف‌های والایی داشته‌اند، اظهار داشت: در وصیت‌نامه‌ شهدا پیمان بستن با ولی‌فقیه بسیار تکرار شده است و ما به شهدا نیازمندیم چراکه چراغ راه ما هستند تا مسیر را به انحراف نرویم.
وی اضافه کرد: راه شهدا هرگز فراموش نخواهد شد و ولایت آن‌قدر اهمیت دارد که همه‌چیز قائم به آن است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی اظهار داشت: شهدای ما در وصیت‌نامه خود از ولایت یاد کرده‌اند و امروز ولایت‌فقیه همان ولایت رسول خدا است.
وی افزود: هنوز متأسفانه در صداوسیما و در برخی از مراسم رسمی برای رهبر معظم انقلاب از لفظ امام استفاده نمی‌شود، این مظلومیت ایشان است؛ رهبر بار معنوی ندارد بلکه امام است که بار معنوی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عنوان کرد: چرا برخی حاضر نشدند از لفظ امام برای رهبر معظم انقلاب استفاده کنند، اگر کسی ایشان را امام خطاب کرد باید از ایشان تبعیت کند؛ رمز عبور از تمام مشکلات و رسیدن به تمدن نوین اسلامی اطاعت از ولایت‌فقیه است.
وی اظهار داشت: کسی هست سندی ارائه کند که مسئولی در نظام اسلامی از اول انقلاب تاکنون کلام امامان را گوش داده است و سعادتمند نشده باشد؛ در مقابل مسئولی نیز نداریم که به ائمه پشت کرده و عاقبت‌به‌خیر شده باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین پولادی در پایان گفت: امروز اصلی‌ترین دلیل برای موفق ما ولایت مداری است.

خبر اختصاصی:مهدی ذاکری

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007