یک روستانشین قشمی در تماس با تحریریه‌ی نشریه دلفین بیان داشت: خانه بهداشت روستای دوستکو از توابع بخش حرای شهرستان قشم نزدیک به یک سال است که تعطیل شده و ساکنین این روستا مجبورند به روستاهای اطراف برای درمان مراجعه کنند.

به گزارش دلفین، یک روستانشین قشمی در تماس با تحریریه‌ی نشریه دلفین بیان داشت: خانه بهداشت روستای دوستکو از توابع بخش حرای شهرستان قشم نزدیک به یک سال است که تعطیل شده و ساکنین این روستا مجبورند به روستاهای اطراف برای درمان مراجعه کنند.
وی نزدیک‌ترین روستا به دوستکو را روستای گوری ذکر کرد و گفت: این روستا بیش از ۱۵ کیلومتر از ما فاصله دارد و متأسفانه علیرغم این‌که موضوع را بارها رسانه‌ای کرده‌ایم اما این مشکل تابه‌حال همچنان مرتفع نشده است.
این روستانشین بیان داشت: مسئولان شبکه بهداشت قشم پاسخی به ساکنان نمی‌دهند، ازاین‌رو از دادستان محترم قشم تقاضا داریم در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه در راستای پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و حقوق عمومی به این موضوع ورود کنند و دستور قضایی را برای حل مشکل ساکنان روستای دوستکو صادر فرمایند.

گفت و گوی اختصاصی:فهیمه هادی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007