آموزش و پرورش هرمزگان و سپاه امام سجاد(ع) با امضای تفاهم نامه ای توافق کردند تا از ظرفیت‌های سپاه برای ارتقا وضعیت آموزشی و فرهنگی مدارس هرمزگان استفاده کنند.

به گزارش دلفين؛ «اباذر سالاري» فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در راستاي برنامه هاي مشترک سپاه و آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: آموزش و پرورش در تعليم و تربيت فرزندان ما نقش موثري دارد و در عرصه هاي مختلف فرهنگ سازي مي تواند نقش‌آفرين باشد.
سالاري درخصوص ظرفيت‌هاي سپاه پاسداران امام سجاد(ع) افزود: سپاه باتوجه به ظرفيت‌هايي كه در حوزه‌هاي فرهنگي، ورزشي و آموزشي در اختيار دارد قادر است كه در مجموعه ي آموزش و پرورش و در جهت همكاري با اين حوزه نقش آفريني كند و در حد توان از هيچ كمكي دريغ نخواهيم كرد.
در ادامه «موسی دادي زاده» مدير كل آموزش و پرورش گفت: اين تفاهم نامه تكليفي در سند راهبردي آموزش و پرورش است و ما را مكلف كرده تا از ظرفيت‌هاي ديگر سازمان‌ها در راستاي تعليم و تربيت فرزندان اين مرز و بوم در سايز نهادها استفاده كنيم.
وي ضمن تشكر از فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان افزود: سال گذشته با سازمان حمل و نقل و ميراث فرهنگي تفاهم نامه هايي داشتيم اما امسال براي وحدت و پيشرفت روز افزون اين همكاري ها را گسترش داديم تا در قالب برنامه هاي مشترك با سپاه پاسداران به اهداف موثرتر و پايدارتري برسيم.

  • نویسنده : 1001