فعال نبودن دفترهای ارتباط مردمی «احمد جباری» نماینده غرب استان هرمزگان در شهرستان‌های مختلف این حوزه باعث بروز نارضایتی‌هایی شده است و ساکنان این منطقه در پیام‌های جداگانه‌ای به تحریریه‌ی نشریه‌ی دلفین خواستار انعکاس این دغدغه‌ی به‌حق شده‌اند.

به گزارش دلفین، فعال نبودن دفترهای ارتباط مردمی «احمد جباری» نماینده غرب استان هرمزگان در شهرستان‌های مختلف این حوزه باعث بروز نارضایتی‌هایی شده است و ساکنان این منطقه در پیام‌های جداگانه‌ای به تحریریه‌ی نشریه‌ی دلفین خواستار انعکاس این دغدغه‌ی به‌حق شده‌اند.
بنا بر گزارش‌های مردمی دفتر نماینده‌ی غرب در بستک کاملاً تعطیل و در شهرستان بندرلنگه نیز اوضاع به همین منوال است و تنها یا یک تابلو و در بسته روبه‌رو هستیم و جباری در پارسیان و چارک نیز اصلاً دفتری تأسیس نکرده است و مردم نمی‌دانند چگونه باید با وی ارتباط بگیرند و خواسته‌های خود را مطرح کنند.
به گفته‌ی افراد محلی گماشتن افرادی به‌عنوان رابط نیز سبب نشده تا این ارتباط شکل گیرد و دیدار با آقای نماینده به آرزویی برای بسیاری از شهروندان تبدیل شده است.
یکی از شهروندان اهل بستک در همین رابطه به دلفین گفت: ۱۲ ماه است که مدام درخواست دیدار حضوری با ایشان داشته‌ام و رئیس دفتر آقای جباری نیز چند بار قول داد که مرا نزد ایشان ببرد اما هر بار به یک بهانه ما را دست‌به‌سر کردند و کاری از پیش نرفت.
وی چنین رفتاری را در شان مردم هرمزگان ندانست و افزود: رایزنی برای انتصاب مدیران وظیفه‌ی یک نماینده نیست و ما توقع داریم نماینده واقعاً نماینده‌ی تمامی مردم باشد و مردم معمولی نیز بتوانند با وی دیدار و گفت‌وگو کنند.
این شهروند بستکی پارتی‌بازی را عنصری آفت‌زا در سیاست کشور خواند و گفت: برخی از نقاط منطقه، مناطق مورد علاقه‌ی آقای جباری هستند و به آن‌ها بیشتر توجه دارد اما ما خواستار نگاه یکسان به تمام حوزه‌ی انتخابی هستیم.
این در حالی است که هزینه دفتر نمایندگی در حوزه انتخابیه، هزینه دفتر نمایندگی در تهران، هزینه تأمین خودرو در حوزه انتخابیه، هزینه یک محافظ یا مسئول دفتر و هزینه راننده نیز به‌حساب همه‌ی نمایندگان مجلس واریز می‌شود و آنان موظف به انجام امور بر اساس تکالیف هستند هیچ عذری در این رابطه پذیرفته نیست.

گزارش اختصاصی: زهرا شاکرمی نژاد

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001