شایسته است تا علی‌اصغر علامه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با دقت بیشتری روابط و اقدامات خود را تنظیم کند تا کمتر افکار عمومی تحریک شود و خود نیز در مظان چنین اتهام‌هایی قرار نگیرد.

به گزارش دلفین، در هفته‌ای که گذشت پایگاه خبری نگین خبر غرب هرمزگان از سفر علی‌اصغر علامه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به شیراز برای همراهی با سردار محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد. برنامه‌ی این سفر بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شرکت در نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور با هدف بررسی و رفع مشکلات این مناطق عنوان شد اما نکته‌ای که در این خبر بیشتر از سایر موارد خودنمایی می‌کرد، اعلام خبر دیدار علامه با استاندار فارس بود.
با توجه به این‌که علامه اهل استان فارس است و چند سالی نیز شهردار «مهر» یکی از شهرهای این استان بوده، اعلام خبر این دیدار حساسیت را در جامعه‌ی محلی افزایش داده و افکار عمومی در پی آگاهی از چرایی این دیدار هستند.
این در حالی است که «احمد جباری» نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم چندی پیش به میان آمدن این طرح را موضوعی وحدت‌شکن خواند و افزود: در این دولت که عدالت و خدمت مبنای آن قرار دارد، انتظار می‌رود تا با نگاهی کارشناسانه، عدالت گرایانه و منطقی به هرمزگان نگریسته شود تا چنین مباحث تاریخ‌مصرف گذشته‌ای فرصت بروز نیابند.
اما از شواهد چنین برمی‌آید که «ابراهیم عزیزی» نماینده کنونی استان فارس در مجلس شورای اسلامی و فردی که پیش‌تر در دوران محمد احمدی‌نژاد استانداری هرمزگان را بر عهده داشت، شدیداً به دنبال اجرایی کردن این طرح با متقاعدسازی دولت است و در این راه سعی می‌کند تا جریان‌های مختلف را با خود همراه سازد.
با این تفاسیر شایسته است تا علی‌اصغر علامه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با دقت بیشتری روابط و اقدامات خود را تنظیم کند تا کمتر افکار عمومی تحریک شود و خود نیز در مظان چنین اتهام‌هایی قرار نگیرد.

گزارش اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007