چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس بار دیگر نشان داد که تقابل گروه هفت نفره و چهار نفره در شورا ادامه دارد.

به گزارش دلفین، چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس بار دیگر نشان داد که تقابل گروه هفت نفره و چهار نفره در شورا ادامه دارد و قرار نیست سازوکار تعاملی در پیش گرفته شود.
این جلسه با دستور انتخاب ترکیب هیئت‌رئیسه برای سال دوم شورا برگزار شد و در مهم‌ترین بخش انتخابات فاطمه جراره و فریده عامری سیاهویی برای مسند ریاست شورای شهر بندرعباس رقابت کردند که درنهایت فاطمه جراره درنهایت با هفت رأی به‌عنوان رئیس شورا برای سال دوم نیز انتخاب شد.
حسن سالاری و یعقوب دبیری نژاد نیز برای نایب‌رئیسی شورای شهر کاندیدا شده بودند که درنهایت حسن سالاری با رأی هفت عضو شورا به‌عنوان نایب‌رئیس شورا انتخاب شد.
در ادامه برای منشی اول و دوم شورا درنهایت با هفت رأی اسماعیل رئیسی حسنلنگی به‌عنوان منشی اول و سید محمدرضا موسوی برای منشی دوم انتخاب شدند و سید محمدرضا موسوی سخنگویی شورای اسلامی شهر بندرعباس را نیز عهده دارد شد.
وجه مشترک تمام این افراد، ورود با هفت رأی بود و این مسئله اردوکشی را به معنای کامل کلمه به نمایش گذاشت.
در همین جلسه فاطمه جراره که بار دیگر در رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ابقا شد، اظهار داشت: در سال دوم به دنبال رقم زدن اتفاقات بهتری در شهر هستیم چراکه بودجه توسط همین شورا مصوب شده و می‌توانیم بهتر عمل کنیم.
وی افزود: از هیئت‌رئیسه قبل نیز که در جهت فعالیت‌های شورا و حل مشکلات شهری تلاش زیادی داشتند تقدیر می‌کنم و امیدواریم با این تغییرات شاهد اتفاقات خوبی برای شهر باشیم.
اما این‌که هیئت‌رئیسه تغییر کرده است شاید در حد جایگزینی چند اسم باشد اما شرایط حاکم و وضعیت موجود حکایت از ادامه‌ی روند پیشین دارد و در روزهای آتی باید همچنان تقابل جناح ۷ با ۴ را نظاره‌گر باشیم.

گزارش اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001