شهردار حاجی‌آباد گفت: شهروندان حاجی‌آبادی در گاهی اوقات حقوق و فرهنگ شهروندی را رعایت نمی‌کنند و ما شاهدیم که برخی از باغداران برگ‌های نخیلات خود را در سطح شهر می‌ریزند و وجهه و زیبایی شهر خود را مخدوش می‌کنند.

به گزارش دلفین، «محمود معصومی» شهردار حاجی‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین در خصوص عملکرد شش‌ماهه اخیر شهرداری حاجی‌آباد گفت: با توجه به روند رو به رشد پرداخت ارزش‌افزوده و شکل‌گیری پروژه‌های در حال اجرا روند خوبی در پیشرفت و توسعه شهر حاجی‌آباد را شاهد بوده‌ایم.
وی ادامه داد: طی این ۶ ماه میدان‌های سطح شهر را روشن کردیم و فضای ایمنی برای شهروندان حاجی‌آباد در سطح شهر ایجاد شده است.
رسیدگی به زیرساخت های بافت فرسوده
شهردار حاجی آباد اضافه کرد: در زمینه بافت‌های فرسوده هم توانستیم ۵۰ هزار مترمربع را به‌صورت مناقصه آسفالت کنیم که در فاز اول نزدیک به ۲۰ هزار مترمربع در محلات کم برخوردار انجام شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام محله ها در این طرح پوشش داده شدند، گفت: محلات گاو چاه، ضلع جنوبی خیابان امام و خیابان شهدای هفت تیر معروف به میدان شانی و محله دراگاهی ها انجام شد.
معصومی در ادامه گفت: جدول‌گذاری و اصلاح جدول‌های میدان شانی نیز در این مدت صورت پذیرفت.
ایجاد سرعتگیرهای استاندارد ‌
وی یک از مشکل بزرگ در شهر حاجی‌آباد را نبود سرعت‌گیرهای لازم در سطح شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری با همکاری نیروهای راهنمایی رانندگی سرعت‌گیرهای لازم و استاندارد را در سطح شهر ایجاد کرده‌اند که امیدواریم به افزایش ایمنی آمد و شد بیانجامد.
اصلاح فضای سبز
شهردار حاجی آباد بیان داشت: اصلاح فضای سبز را نیز در دستور کار قرار دادیم چرا که برخی از درختان مانع تردد و روشنایی در پیاده‌روها شده بودند و توانستیم به همت معاونت خدمات شهری و با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال حرکت موثری را آغاز کنیم.
او اضافه کرد: بسیاری از پارک‌های حاجی آباد را نیز ساماندهی کردیم و محوطه‌سازی پارک عمران و فضای دوم پارک ارمغان مالیات با همکاری و همراهی اداره مالیات انجام شد.
شهردار حاجی‌آباد در پایان توصیه و گلایه‌ای فرهنگی نیز خطاب به شهروندان مطرح کرد و گفت: شهروندان حاجی‌آبادی در گاهی اوقات حقوق و فرهنگ شهروندی را رعایت نمی‌کنند و ما شاهدیم که برخی از باغداران برگ‌های نخیلات خود را در سطح شهر می‌ریزند و وجهه و زیبایی شهر خود را مخدوش می‌کنند.
وی اظهار داشت: این کار خارج از فرهنگ شهروندی است و برای کارکنان شهرداری زحمات زیادی را ایجاد می‌کند و هزینه‌های بسیاری را به شهروندان مترتب خواهد کرد.

گفت و گوی اختصاصی: نرجس حسن‌زاده

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007