مراسم اختتامیه مسابقات جام مهر و دوستی فورخورج مورد اعتنایی مسئولان قرار گرفت.

به گزارش دلفین، مسابقات جام مهر و دوستی فورخورج از تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ هم‌زمان با تولدت پیامبر (ص) و روز اخلاق و مهرورزی با حضور ۶ تیم شامل تیم‌های شهید عباس، شهید الهیار، سرچشمه، ندای آرامش، وحدت و بشارت در یک گروه به‌صورت دوره‌ای به مدت ۵ هفته برگزار و با قهرمانی تیم شهید عباس در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ به پایان رسید و در پایان این دوره از مسابقات تیم شهید عباس با ۱۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم سرچشمه با کسب ۱۰ امتیاز نایب‌قهرمان شد.
بازیکنان تیم قهرمان یعنی تیم فوتبال شهید عباس شامل سیروس دهقانی، مرتضی قاسمی، رضا دهقانی، ایمان عامری، مرتضی دهقانی، سعید افسائی، آرمین دهقانی، ابوطالب روئین، مهرداد دهقانی، مهدی پورفردی، ابوالفضل روئین و محمدمهدی دهقانی بودند.
گفتنی است در ۵ هفته برگزاری این بازی‌ها تعداد ۷۹ گل توسط ۲۹ بازیکن به ثمر رسید؛ که کورش دهقانی از تیم سرچشمه با زدن ۱۰ گل عنوان آقای گلی این مسابقات را کسب کرد.
در حاشیه مراسم اختتامیه این بازی‌ها از زحمات آقای حسین پزشک مربی خوب و بااخلاق که بیش از یک دهه بدون هیچ منت و چشمداشتی وقت ارزشمند خود را صرف آموزش و تربیت بازیکنان فورخورج کرده بودند با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.
با این حال علی رغم دعوت از نمایندگان محترم مجلس، مدیران و مسئولان حوزه ورزش که درخواست داشتند این مراسم در تاریخ فوق برگزار شود، اختتامیه این مسابقات بدون حضور حتی نماینده‌ای از این عزیزان و با حضور پرشور ورزشکاران، معتمدین، پیشکسوتان، دهیار و اعضای محترم شورای اسلامی روستای فورخورج با اهداء کاپ قهرمانی و جوایز به تیم‌های اول و دوم در تاریخ ۴ آذر برگزار شد و بار دیگر نشان داد که ورزش در هرمزگان جایگاه چندان مورد اعتنایی ندارد.

گزارش اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007