عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به عقیده من تا زمانی که جراره مسند ریاست و صندلی شورای شهر را در اختیار دارد، کارها هر روز بدتر می‌شود و شهر آسیب بیشتری می‌بیند.

به گزارش دلفین، حجت‌الاسلام «عبدالرضا حیدری سراجی» عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در شصت و ششمین جلسه‌ی علنی شورا این بار اختلافاتش را با رئیس و گروه اکثریت کاملاً علنی و انتقادات خود را روانه‌ی «فاطمه جراره» کرد.

وی دور شدن شورا از ماهیت ذاتی خود را مورد تأکید قرار داد و گفت: من نمی‌خواهم بحث را به حاشیه بکشانیم اما دستمان برای مردم رو شده است.

وی ابراز داشت: نباید کاری کنیم که فردا شرمنده مردم و خدا باشیم و در پی انتقام و مقصر نباشید و عملکرد دیگران را زیر سؤال نبردید.

حیدری سراجی تصریح کرد: به عقیده من تا زمانی که جراره مسند ریاست و صندلی شورای شهر را در اختیار دارد، کارها هر روز بدتر می‌شود و شهر آسیب بیشتری می‌بیند.

رسانه‌ها قضاوت کنند

این اظهارات سراجی، سبب شد تا حسن سالاری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و عضو گروه اکثریت در مقابل گروه اقلیت قرار گیرد و همه را دعوت به آرامش کند.

سالاری خواستار قضاوت رسانه‌ها شد و بیان داشت: اعضا شورا بارأی مردم به این جایگاه رسیدند پس بهتر آن است که به دفاع از حق مردم بپردازیم.

با تنش مشکلات مرتفع نمی‌شود

وی گفت: اعضای شوراها باید با وفاق و همدلی برای تحقق یک نتیجه مطلوب در صحن علنی شورا حضور داشته باشند چرا که با ایجاد تنش مشکلات حل نمی‌شود.

سالاری گفت: برای اینکه در جلسه شورا تنش ایجاد نشود اعضا شورا باید از قبل به‌صورت مکتوب برای نطق اعلام کنند.

شأن لباستان را نگه نمی‌دارید

جراره نیز اگرچه از این اظهارات شوکه شده بود در پاسخ به حجت‌الاسلام حیدری سراجی افزود: در مقابل کسی که شأن لباسش را نگه نمی‌دارد من مجبور به سکوت هستم.

سخن پایانی

بااین‌حال به نظر می‌رسد تنها جمله‌ای که همگان درباره آن متفق‌القول هستند این است که دست اعضای شورا برای تمامی مردم بندرعباس رو شده است و دیگر امیدی به اصلاح امور نیست و این شورا نیز که با لقب انقلابی کار خود را آغاز کرد، فشل‌تر از اسلاف خود در حال فرصت سوزی است

گزارش اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007