مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در بازدید میدانی از شهرستان سیریک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و روند پیشرفت اجرایی طرح ها را در این شهرستان مورد بررسی قرار داد.

به گزارش دلفین، «آرش رضایی» مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، انجام بازدیدهای میدانی را زمینه‌ساز اجرای کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مدیران اجرایی با مشکلات روزمره و برنامه ریزی و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.
وی انجام پروژه‌های مختلف زیر ساختی در سیریک از جمله راه و ساختمان را مهم قلمداد کرد و بیان داشت: احداث مجتمع ادارات سیریک یکی از پروژه‌های زیر بنایی مهم و تاثیر گذار این شهرستان است که با زیربنا دو هزار و ۸۶۶ متر مربع، با اعتبار هزینه شده ۲۶ میلیارد ریال در حال ساخت است و در حال حاضر این پروژه قریب به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضایی با اشاره به فعالیت‌های دیگر راه و شهرسازی در زمینه عمرانی از جلمه ساخت چندین سالن ورزشی در این شهرستان، درباره احداث سالن ورزشی گونمردی سیریک اظهار داشت: احداث سالن ورزشی گونمردی سیریک تحقق آرزوی دیرینه مردم این منطقه است و احداث آن می‌تواند اثرات بسیار خوبی در توسعه مکان‌های ورزشی شهرستان سیریک داشته باشد.
وی افزود: زیربنای این مکان ورزشی به میزان ۱۲۰۰ متر مربع بوده و براي تكميل اين طرح به هشت ميليارد ريال اعتبار نياز است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای این مکان ورزشی هزینه شده، تصریح کرد: هم ‌اکنون عملیات فیزیکی این فضا حدود ۷۰ درصد پیشرفت کار دارد.
رضایی عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته امیدواریم بتوانیم رضایت و اعتماد شهروندان گرامی را جلب کنیم.

  • نویسنده : 1007