رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از اجرایی شدن طرح پلاک گذاری غرفه های فعال بازارچه ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش دلفین، «علی عامری» اظهار کرد: با اجرای طرح ساماندهی بازارچه ۲۲ بهمن قصد داریم تعداد غرفه‌های فعال و غیر فعال این بازارچه را برای ساماندهی هرچه بهتر، مشخص کنیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس افزود: این طرح با هدف پایش و جمع‌آوری اطلاعات در بازارچه ۲۲ بهمن در حال انجام است و گروه مستقر در بازارچه با شناسایی تعداد غرفه‌های فعال، کار پلاک‌گذاری هر کدام از آنها را به‌طور مجزا انجام می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پرونده الکترونیکی برای غرفه‌ها، گفت: این طرح از ابتدای تیرماه شروع شده است و تا پانزدهم همین ماه ادامه دارد.

عامری سیاهوئی یادآور شد: برخی از غرفه‌داران نیز افرادی هستند که با معرفی نهادهای حمایتی مشغول فعالیت هستند و از این طریق امرار معاش می‌کنند که در این طرح نیز هویت آنها شناسایی می‌شود.

وی اذعان کرد: پرونده‌های الکترونیکی به منظور تسهیل هرچه سریعتر کارها، مشخص شدن هویت دست فروشان و نوع فعالیت آنها، زمان شروع فعالیت و مجوزهای اخذ شده تکمیل می‌شود.

  • نویسنده : 1007