هاشمی تختی، نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از امام جمعه پیشین بندرعباس در ایجاد نهضت مسجدسازی گفت: اگر لازم باشد اولین کسی خواهم بود که لباس مجلس را از تن در می آورم و لباس رزم می پوشم.

به گزارش دلفین، «حسین هاشمی تختی» نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری و آیین تکریم و معارفه امام جمعه بندرعباس، گفت: از زحمات و تلاش‌های آیت الله نعیم آبادی تشکر ویژه ای داریم چرا که وجود اشان سبب شد تا با وحدت و همدلی تمام مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: امام جمعه سابق بندرعباس اقدامات بسیاری در فرهنگ مسجد و نهضت مسجدسازی داشتند و برای حضور بیشتر مردم در مسجد مجاهدت کردند.

هاشمی تختی اضافه کرد: حضور حجت الاسلام عبادی زاده در سمت نمایندگی ولی فقیه و انتصاب شایسته رهبری را به مردم بندرعباس تبریک می گویم.

وی خطاب به امام جمعه جدید بندرعباس گفت: پیغام ما را به مقام معظم رهبری برسانید و بگویید این مردم آمادگی دارند تا در دفاع از کیان و انقلاب و کشورشان هر نوع مجاهدتی را انجام دهند.

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در ادامه افزود: اگر لازم باشد اولین کسی خواهم بود که لباس مجلس را از تن در می آورم و لباس رزم در جهت دفاع از دین و کشورم خواهم پوشید.

وی بیان داشت: درخواست داده ایم تا هر سال در روز ۱۲ تیر (سالروز حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷) یا روز خلیج فارس مردم هرمزگان با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

هاشمی تختی در پایان گفت: همه در کنار هم و نمایندگان و روحانیت هم در کنار استاندار با وحدت و سازندگی در جهت خدمت گذاری به مردم پیش می رویم.