سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: احزاب باید با فعالیت های خود در بدنه جامعه ایجاد نشاط سیاسی کنند و این امر تنها نباید محدود به زمان انتخابات باشد.

به گزارش دلفین، «عباس میرزاد» در جلسه با احزاب سیاسی هرمزگان، افزود: باید هدایت و جهت دهی افکار سیاسی جامعه از سوی احزاب و تشکل ها صورت گیرد تا بتوان موجبات نشاط سیاسی در هرمزگان را فراهم کرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد خانه احزاب، گفت: برای ایجاد فضای سیاسی مثبت، استان نیازمند خانه احزاب است و باید نگاه حزبی در هرمزگان تقویت شود‌.

میرزاد تاکید کرد: در نگاه حزبی باید از هر گونه تخریب و دو دستگی به دور بود، بلکه احزاب ضمن نقد منصفانه با وحدت، انسجام و مطالبه گری موجب تقویت و توسعه استان هرمزگان شوند‌.

وی بر فعال سازی تمامی احزاب غیرفعال و نیمه فعال در استان تاکید کرد و گفت: فعال سازی احزاب سیاسی از اولویت‌های معاونت سیاسی هرمزگان است، باید زمینه فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی استان را فراهم کرد تا بتوان شاهد رشد همه جانبه هرمزگان به ویژه در عرصه سیاسی بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر تشکیل هیئت رئیسه موقت خانه احزاب هرمزگان تاکید کرد و گفت: باید در همین جلسه هیئت رئیسه خانه احزاب استان تشکیل و اعضای آن مشخص شود و طی یک ماه آینده انتخابات هیئت رئیسه اصلی این خانه برگزار شود‌.

وی فعالیت خانه احزاب را گره گشا در مسیر تشکل های سیاسی استان دانست و عنوان کرد: فعالیت این خانه می تواند در زمینه فعال سازی احزاب و تشکل های سیاسی غیرفعال و نیمه فعال نقش موثری داشته باشد و زمینه دموکراسی و مشارکت در قدرت استان هر چه بیشتر فراهم شود.

میرزاد با اشاره به بهره گیری از نیروهای توانمند در بدنه احزاب، افزود: فعالیت احزاب نیازمند بهره‌گیری از نیروهای توانمند و مستعد است که بتوانند تحولی نو و جدید در حوزه سیاسی هرمزگان ایجاد کنند.

  • نویسنده : 1007