وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای بندرعباس نسبت به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

به گزارش دلفین، «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان و دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای گمنام با عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز وارد بندرعباس شدند و در بدو ورود مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس و مدسران دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان هرمزگان و اعطای حکم ریاست این شورا را به امام جمعه بندرعباس از برنامه‌های صبح امروز سفر دکتر صالحی به هرمزگان است.

سفر به بندرلنگه و دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان غرب هرمزگان و همچنین افتتاح چندین پژوه فرهنگی هنری از برنامه های عصر امروز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

صبح فردا صالحی پس از دیدار صمیمی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راهی شهرستان رودان می شود تا نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر رسانه حوزه شرق هرمزگان داشته باشد و مجتمع بزرگ فرهنگی هنری رودکان را افتتاح کند.

شرکت در نشست ادارات زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست با نمایندگان انجمن های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان هرمزگان و همچنین نشست خبری از برنامه های عصر روز دوم سفر وزیر به استان هرمزگان است.

  • نویسنده : 1007