مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش دلفین، «رضا محرم زاده» مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، طی پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به مطبوعات و اصحاب رسانه استان تبریک گفت.
متن پیام یه شرح ذیل می باشد؛
۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه‌ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می‌دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
این روز در حقیقت روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده‌ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى، امنیتى  جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.
بنابراین اینجانب، روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان هرمزگان تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

  • نویسنده : 1007