سومين بازارچه غذا با عنوان «صبحانه‌ای با طعم لبخند» در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس و به همت بنياد رويش برگزار شد.

 به گزارش دلفین، سومين بازارچه غذا با عنوان «صبحانه‌ای با طعم لبخند» در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس و به همت بنياد رويش برگزار شد.

«حسن خلج طهرانی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، در حاشیه این مراسم، برگزاری رویدادهای خیرخواهانه را سبب ایجاد برکت بیشتر درصنایع استان دانست و گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی گامی در راستای ادای دین به جوامع محلی است.

وی ذی‌نفعان اصلی صنایع استان را مردم دریادل هرمزگان عنوان کرد و بیان داشت: امیدوارم به سهم خود بتوانیم خدمت‌گذار این مردم مهربان باشیم.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس افزود: اگر چه به عنوان بنگاهی اقتصادی وظیفه‌ی تولید و ایجاد رونق اقتصادی را بر عهده داریم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نامی ماندگار از منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در اذهان عمومی به یادگار بماند و رویداد بازارچه غذا نیز با همین نیت برگزار شده است.
«عبدالرضا نادری پور» مدیر بنياد رويش نیز در ادامه در این باره گفت: يکي از مهم‌ترين راه های کسب درآمد بنياد رويش، طراحي و اجرای برنامه‌های خلاقانه به منظور جلب مشارکت‌های عمومي است و به همين منظور واحد جلب مشارکت‌ها تصميم به برگزاری برنامه‌هايی با عنوان چاشت (صبحانه‌ای با طعم لبخند) با هدف جذب درآمد، معرفی بنياد، جذب هميار و ارتقاء فرهنگ نيکوکاری در جامعه را دارد.
وی ضمن تقدیر از اقدام منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس افزود: بنياد رويش برای اين‌که هر چه سريع‌تر به اين اهداف نزديک شود نيازمند استقبال و مشارکت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های خصوصی و دولتی است.
گفتنی است؛ بنياد رويش با هدف حمايت ازدانش‌آموزان مستعد کم برخوردار  استان هرمزگان و خانواده‌هايشان فارغ از  هر کيش، آيين و مليتي و با هدف کمک به ساختن آينده‌ای روشن برای این دانش‌آموزان از سال ۱۳۹۴ با دريافت مجوز از طريق سازمان بهزيستي با عنوان موسسه رويش، لبخند و زندگی، در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسيده است و به صورت رسمي چهار سال از فعاليت آن می‌گذرد.

  • نویسنده : 1008