طبق اعلام حجت الاسلام ذوالقدر، نام وی به عنوان فرد تایید صلاحیت شده به مجلس برای کاندیداتوری در شرق هرمزگان ارسال شده است.

به گزارش دلفین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چهارسال یکبار و از طریق انتخابات تعیین می‌شوند. نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مورد تأیید نهادهای مربوط قرار گیرند، این نهادها به دو گروه هیئت‌های اجرایی که وابسته به دولت و وزارت کشور هستند و شورای نگهبان تقسیم می‌شوند. نکته ای که در اینجا حائز اهمیت به نظر می‌رسد، اعلام بررسی نتایج احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم است. نتایجی که نام بسیاری از چهره‌های سرشناس سیاسی را در زمره رد صلاحیت شدگان نشانده است.
صلاحیت شماری از نمایندگان فعلی مجلس برای کاندید مجدد در انتخابات رد شده است و در مدتی که شورای نگهبان در اطلاعیه ای از نامزدهای رد صلاحیت شده خواسته بود نسبت به رد صلاحیت خود شکایت کنند تعدادی از نامزدها اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کردند، برای محرز شدن اینکه آیا نامزدها اطلاعی از تایید صلاحیت شدن خود در مرحله دوم ارزیابی دارند یا خیر به سراغ یکی از نامزدهای انتخاباتی که هم اکنون نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی است رفتیم تا در این خصوص با وی به گفتگو بنشینیم.
«سید مصطفی ذولقدر» نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دلفین، در خصوص رد صلاحیت برای کاندیداتوری مجدد در انتخابات مجلس یازدهم، اذعان داشت: طبق تماس تلفنی که از سوی دفتر معاون علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بنده برقرار شد خبر تایید صلاحیت شدنم را به من دادند اما به صورت کتبا” و رسمی نامه ای ابلاغ نشده است.
وی گفت: شنیده ها حاکی از آن است که شورای نگهبان تعدادی از اسامی ها را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است که یکی از نامزدهای تایید صلاحیت شده من هستم.

شایان ذکر است؛ به زودی نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها در کشور اعلام خواهد شد.

  • نویسنده : 1007