بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، از صبح چهارشنبه یک موج بارشی جنوبی از سمت خلیج فارس استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تا روز پنجشنبه در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی و جزایر خلیج فارس سبب وقوع رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

به گزارش دلفین، بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز و عمدتا در ساعات بعدازظهر و شب در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم داشت.

با تاثیر موج بارشی طی امروز در مناطق غربی و شمالی و به تدریج در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط مرکزی و شرقی، رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد لحظه ای پیش بینی می شود.

با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

تاثیرات این سامانه ی بارشی صبح سه شنبه در استان تضعیف خواهد شد.

گفتنی است؛ امروز در مناطق دریایی نیز وزش باد خواهیم داشت و احتمال وقوع تند باد لحظه ای در ساعات بعدازظهر و شب به ویژه در جزایر غربی استان و غرب تنگه هرمز دور از انتظار نخواهد بود.

توصیه می شود شناورهای سبک از ترددهای دریایی طی این مدت خودداری نمایند.

از لحاظ دمایی، فردا (سه شنبه )موقتا شاهد افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم بود و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به افزایش ابرناکی، کاهش دمای بیشینه در طول روز پیش بینی می شود.

از صبح چهارشنبه یک موج بارشی جنوبی از سمت خلیج فارس استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تا روز پنجشنبه در برخی نقاط استان از جمله مناطق غربی و جزایر خلیج فارس سبب وقوع رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد/موج

  • نویسنده : 1007