مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت:ارسال اقلام موردنیاز محرومان استان هرمزگان مانند 300 سری جهیزیه و سه هزار سری سبد کالا و همچنین احداث 14 چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده‌های روستاییان تحت حمایت را در برنامه داریم.

«فاطمه چوپانی» مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در گفت‌وگو با دلفین در رابطه با فعالیت این بنیاد بیان داشت: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها سالیانه رزمایش‌ها و همایش‌های بسیاری را برگزار می‌کند که هدف کمک‌رسانی به اقشار مختلف جامعه است.
وی ادامه داد: سعی داریم در قالب همایش‌های جهادی از ظرفیت‌های کامل قرارگاه محرومیت‌زدایی آبشار عاطفه‌ها که پشتیبانی از استان‌های کم‌برخوردار کشور را بر عهده دارد، استفاده کنیم و در نظر داریم این رزمایش را در خردادماه امسال در استان هرمزگان نیز برگزار کنیم.
چوپانی اضافه کرد: ارسال تمامی اقلام موردنیاز محرومان مانند ۳۰۰ سری جهیزیه و سه هزار سری سبد کالا و همچنین احداث ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده‌های روستاییان تحت حمایت را در برنامه داریم.
وی از ایجاد پنج نمایندگی در شهرستان‌های مختلف استان‌های هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: ازاین‌پس قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها فعالیت چشم‌گیری در هرمزگان خواهد داشت. چوپانی افزود: از ظرفیت استان تهران برای استان‌های کم برخوردار مثل استان هرمزگان استفاده کرده‌ایم و این رزمایش و همایش به‌صورت جهادی برگزار می‌شود. مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بیان داشت: همچنین برنامه‌های بسیاری در سراسر کشور سالیانه بین سه تا پنج بار برگزار می‌کنیم که در پی آن توانستیم بسیاری از مشکلات خانوارهای کم برخوردار را به کمک خیران برطرف کنیم. وی در پایان بیان داشت: جا دارد از تمامی خیرین استان تهران که ما را یاری کردند در استان هرمزگان رزمایش مواسات و همدلی را داشته باشیم، تقدیر و تشکر کنیم.

 

گفت و گوی اختصاصی: فاطمه درویش پور