جای بسی تأسف است که خبرنگاران در شهرستان بندرلنگه بایکوت خبری می‌شوند و این خود دردی بزرگ است.

به گزارش دلفین، جای بسی تأسف است که خبرنگاران در شهرستان بندرلنگه بایکوت خبری می‌شوند و این خود دردی بزرگ است. در شرایطی که موضوع جهاد تبیین مطرح شده و باید شکاف بین مردم و مسئولان نمایندگان افکار عمومی پر شود اما متأسفانه اغلب مدیران دستگاه‌های اجرایی بندرلنگه نه‌تنها به خبرنگاران بها نمی‌دهند بلکه اغلب خبرها تنها از طریق روابط عمومی خودشان در کانال‌های اداری ارسال می‌شود، مجرایی که به بدنه‌ی جامعه وصل نیست.
این اخبار که صرفاً برای گروهی خاص و اغلب خود مسئولان تولید و منتشر می‌شود، متأسفانه بازخورد چندانی در بین مردم ندارد و چون خبر کلیشه‌ای است و روابط عمومی‌ها نیز تنها آنچه دلشان می‌خواهد به رشته تحریر درمی‌آورند، اثرگذاری چندانی ندارد.
این مسئولان که اغلب خود را انقلابی و پیرو سفت‌وسخت خط ولایت می‌دانند در عمل خلاف گفته‌های مقام معظم رهبری عمل می‌کنند چراکه ایشان بارها و بارها تأکید کرده‌اند که کارهای عمرانی انجام شده باید به گوش مردم رسیده شود تا مردم اطلاع پیدا کنند؛ اما متاسفانه مدیران شهرستان درک درستی از رسانه ندارند و افتتاح پروژه‌های عمرانی بی‌سروصدا انجام می‌گیرد بی‌آنکه حتی یک خبرنگار حضور داشته باشد.
سؤال این است که آیا مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند ریگی در کفش دارند؟! و دلیل مخالفتشان با منویات مقام معظم رهبری چیست؟
در این شرایط مسئولان شهرستان بندرلنگه باید به خود بیایند و کارهای انجام شده را به گوش مردم برسانند و در وجه مقابل شنوای انتقادات مردم نیز باشند تا اقدامات و صحبت‌هایشان بازتاب داشته باشد. است از این به بعد شاهد اصلاح این روند باشیم.

یادداشت اختصاصی: عبدالحسین اسد‌پور

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001