سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رودان از کشف یک تن و 214 کیلومواد مخدر و دستگیری 88 قاچاقچی و توزیع کننده مواد افیونی در سال جاری خبر داد.

به گزارش دلفین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «رمضان شهریاری» در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان با همکاری دیگر یگان های انتظامی این شهرستان با انجام فعالیت های های شبانه روزی و اجرای طرح های متعدد امنیتی و انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۸ نفر از عوامل و عناصر توزیع و قاچاق مواد را شناسایی و دستگیر و در این رابطه یک تن و ۲۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
وی افزود: در سال جاری مجموعا ۳۷ دستگاه وسایل نقلیه موتوری و خودوریی مجرم توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینک هدایت شده اند.
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رودان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی و شناسایی و کشف جرایم، از عموم مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده و بر خورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام قاچاق وموارد ممنوعه، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ مرکزفوریت های پلیسی به خادمان خود در نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.