شهردار حاجی‌آباد به تشریح اقدامات صورت پذیرفته در خصوص اقدامات استقبال از ماه مهر پرداخت.

به گزارش دلفین، همه‌ساله با فرارسیدن ماه مهر، حال و هوای شهرها تغییر می‌یابد. در این شرایط نیاز است تا با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها بهار تحصیلی بدون دغدغه آغاز شود و دانش آموزان و اولیای ایشان با خیالی آسوده پا به بهار دانش و معرف بگذارند. در همین راستا و برای بررسی این موضوع در شهر حاجی‌آباد گفت‌وگویی را با «محمود معصومی» شهردار حاجی‌آباد ترتیب دادیم و وی به‌اختصار به تشریح اقدامات صورت پذیرفته پرداخت.
طرحی برای استقبال از بهار تحصیلی
معصومی از اجرای طرح «استقبال از مهر» در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در شهر حاجی‌آباد خبر داد و گفت: مهرماه تجلی علم‌آموزی، بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان است و برنامه‌ریزی برای حضور با نشاط دانش آموزان و معلمان و اساتید در آغاز سال تحصیلی جدید اهمیت ویژه‌ای دارد.
ادامه طرح تا مهرماه
وی عنوان کرد: طرح استقبال از مهر به همت نیروهای خدمات شهری از اول شهریورماه آغاز شده است و تا اول مهرماه ادامه خواهد یافت که این طرح شامل رنگ‌آمیزی و خط‌کشی خط‌های عابر پیاده در جلوی مدارس، نصب سرعت‌گیر، هرس درختان، بهسازی پیاده‌روها، توزیع سطل‌های زباله و محوطه‌سازی و کمک به بهبود فضای ورزشی مدارس است.
هدف اصلی از اجرای طرح
شهردار حاجی‌آباد هدف از اجرای این طرح را ارتقا سطح خدمات و امکانات موردنیاز فضاهای آموزشی، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی، بازپیرایی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی دانست.
معصومی در پایان افزود: باید با تلاش مضاعف نشاط مهر را به دانش آموزان و شهروندان هدیه کنیم و زیباسازی منظر شهری و نظافت شهر در آستانه سال جدید تحصیلی در دستور کار ویژه شهرداری حاجی‌آباد قرار گرفته است و باید در روز اول مهر دانش آموزان تغییرات در شهر را احساس کنند و با شور و شعف راهی مدرسه شوند.

گفت و گوی اختصاصی: نرجس حسن زاده

این مطلب در نشریه دلفین منتشز شده است

  • نویسنده : 1007