نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در هرمزگان به‌هیچ‌وجه نباید کمبود سوخت داشته باشیم و اگر کمبود سوخت وجود دارد از کم‌کاری مسئولان جایگاه‌ها است.

به گزارش دلفین، این روزها کمبود سوخت در جایگاه‌های استان، صف‌های طویل برای سوخت‌گیری، کم شدن کارت سوخت جایگاهی و شایعه‌ی افزایش قیمت حامل‌های انرژی به‌ویژه بنزین مردم را در تب‌وتاب خاصی قرار داده است و تا به این لحظه اظهارات سیاسیون به حدی متناقض بوده که فقط بر ابهامات افزوده است.
بااین‌حال سفر «منصور آرامی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به شهرستان حاجی‌آباد فرصتی دست داد تا در گفت‌وگویی کوتاه این پرسش‌ها را با نماینده مردم استان مطرح کنیم.
کمبود سوخت در هرمزگان توجیه‌ناپذیر است
آرامی در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین مشکل توزیع سوخت در هرمزگان را توجیه‌ناپذیر خواند و گفت: در هرمزگان به‌هیچ‌وجه نباید کمبود سوخت داشته باشیم و اگر کمبود سوخت وجود دارد از کم‌کاری مسئولان جایگاه‌ها است.
وی افزود: البته ممکن است که برخی از مسئولان دیگر نیز کوتاهی کرده باشند که سوخت به‌موقع به جایگاه نرسیده است.
موضوعات را به ما اطلاع دهید
آرامی بیان داشت: کشور در تأمین سوخت مشکلی ندارد و تا جایی که من اطلاع دارم هرمزگان نباید با کمبود سوخت مواجه شود و اگر در جایگاهی در هر نقطه از استان این موضوع مشاهده شده است به ما اطلاع دهند تا موضوع بررسی و اصلاح شود.
شایعه‌ی بی‌اساس
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمزمه‌ها و شایعات مرتبط با افزایش قیمت سوخت به‌ویژه بنزین نیز گفت: تا جایی که من اطلاع دارم هیچ برنامه‌ای در مجلس و دولت برای این مسئله وجود ندارد و شایعات این حوزه را تکذیب می‌کنم.
پیگیر طرح بانکرینگ هستیم
آرامی در پایان در خصوص اجرایی شدن طرح بانکرینگ در هرمزگان نیز توضیح داد و گفت: اجرای طرح بانکرینگ می‌تواند در اقتصاد استان بسیار تأثیرگذار باشد، ازاین‌رو ما هم به‌عنوان نمایندگان مردم استان پیگیر موضوع هستیم و تاکنون نیز یک الی دو مجوز هم برای این اقدام مؤثر اقتصادی صادر شده است.

گفت و گوی اختصاصی: نرجس حسن‌زاده

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001