امام‌جمعه بندرلنگه بیان داشت: انتظار مردم از مسئولان این است مقررات دست و پاگیر، کاغذبازی، طولانی کردن مجوز کسب‌وکار را جمع کنند.

به گزارش دلفین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «جواد اسماعیل نیا» امام‌جمعه بندرلنگه بیان داشت: انتظار مردم از مسئولان این است مقررات دست و پاگیر، کاغذبازی، طولانی کردن مجوز کسب‌وکار را جمع کنند و در این طرح مقرر شده است با دستگاه الکترونیکی صدور مجوزهای کارآفرینی در اسرع وقت حداقل در ظرف ۳ روز اتفاق بیفتد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نیا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۴ فرمودند: امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست‌های خصمانه امریکا یک عرصه کارزار و جنگ است، جنگی از نوع خاص در این عرصه کارزار هر کسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است.
وی بیان داشت: اصل دیگر در اقتصاد مقاومتی مبارزه جدی و بدون تعارف با فساد اقتصادی و نکته دیگر ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره به کارآفرینان خرد و کلان است باید در شهرستان به واحدهای کوچک و متوسط اهمیت ویژه داده شود و برای آن‌ها برنامه داشته باشیم.
امام‌جمعه بندرلنگه با اشاره به مدیریت مصرف مواردی را عنوان کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی، مردم ما باید جلوی اسراف را بگیرند و مقابله با اسراف باید تبدیل به یک فرهنگ شود و البته دولت و ارگان‌ها باید در خط مقدم صرفه‌جویی قرار بگیرند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل نیا تصریح کرد: مسئولان باید کار خود را جهادی، محکم، متقن و به‌موقع انجام دهند.
وی یادآور شد: مسئولان به مردم قول الکی ندهید یا اگر قول دادید، به‌موقع عمل کنید.
وی خاطرنشان کرد: برای نصب روشنایی یک ورزشگاه یا برای مسئله معمول مثل جمعه‌بازار، بازار ماهی و اصلاح شکستگی یک لوله آب در وسط شهر بعد از ماه‌ها تأخیر و بی‌تفاوتی ایجاد می‌شود که صدای مردم و مطالبه گران را درمی‌آورد.
امام‌جمعه بندرلنگه در خطاب به مسئولان گفت: مسئولان به‌موقع عمل کنید و از نقد مردم خیرخواه و مطالبه گر استقبال کنید و این انتقادات را عامل رشد خود بدانید.
وی در پایان افزود: حق مردم خدمت خالصانه جهادی و بی‌منت است ما می‌توانیم با کمک مردم و مسئولان جهادی شهرستان را بسازیم و قطعاً کوتاهی و ترک فعل از هیچ مسئولی پذیرفته نخواهد بود.

خبر اختصاصی:عبدالحسین اسدپور

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001