عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برنامه‌ریزی لازم در خصوص جمع‌آوری خودروهای میوه‌فروش دوره‌گرد باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش دلفین، نشست علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس در هفته‌ی گذشته در حالی برگزار شد که حاشیه‌های فراوانی در پی داشت و گروه اقلیت و اکثریت باز هم از خجالت یکدیگر درآمدند؛ اما در میان این بحث‌ها این بار اسماعیل بواشه عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود علی‌رغم وجود هزاران مشکل بزرگ و کوچک در شهر به موضوع جمع‌آوری خودروهای دوره‌گرد فروش میوه پرداخت و ضمن تذکر به عوامل شهرداری گفت: برنامه‌ریزی لازم در خصوص جمع‌آوری خودروهای میوه‌فروش دوره‌گرد باید در اولویت قرار گیرد چراکه همین امر باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است.
وی با بیان اینکه متأسفانه شهر وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: وضعیت خودروهای میوه‌فروش نابسامان است و حضور وانت‌های فروش میوه در جای‌جای شهر علاوه بر ایجاد گره ترافیکی، تصادف، آلودگی، نازیبا کردن چهره شهر، اشغال معابر و مزاحمت برای عابران، باعث به خطر افتادن جان شهروندان هم شده است.
بواشه بیان داشت: هم‌اکنون خودروهای میوه‌فروش در بلوارهای اصلی شهر، پارک‌ها و میدان‌ها، ورودی و خروجی‌های دیده می‌شوند و دستگاه‌های مسئول همچون فرمانداری بندرعباس و پلیس راهور باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و مدیریت پیشگیری از رفع تخلفات شهری شهرداری نیز چاره‌ای جدی در این خصوص باید بیندیشد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت جمع‌آوری زباله در شهر بندرعباس افتضاح است، ابراز داشت: بوی تعفن همه شهر را فراگرفته است و در رابطه با وضعیت پیش‌آمده، تقاضای من از اعضای شورا و شهرداری بندرعباس این است که با جدیت به این موضوع ورود پیدا کنند.

گزارش اختصاصی: فاطمه درویش‌پور

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007