معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس گفت: پل پیامبر اعظم بندرعباس با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

به گزارش دلفین، حسین بازماندگان معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: پل پیامبر اعظم بلوار شهید رجایی را به آزاد راه این مسیر متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه طول این پل ۱۲۰ و عرض آن ۱۱ متر و ۷۰ سانتیمتر است، تصریح کرد: این سازه دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن ریزی ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب است و ۲۵۲ تن آهن آلات برای ساخت این پل استفاده می‌شود.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال این پل به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: برای ساخت این پل ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در سه کیلومتری این پل، تقاطع غیرهمسطح شبدری با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، اظهار کرد: طول پل ۵۰، عرض آن ۱۷ متر و دارای دو دهنه ۲۵ متری است.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس ادامه داد: این تقاطع غیرهمسطح، بلوار شهیدرجایی را به بلوار راه آهن متصل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم نخستین تقاطع غیرهمسطح شبدری در شهر بندرعباس است، عنوان کرد: با ساخت این تقاطع مسیر دسترسی از چهار طرف میسر می‌شود و نقش زیادی در کاهش ترافیک دارد.

بازماندگان با بیان اینکه این تقاطع تا خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: با ساخت این پل‌ها ترافیک شهری کاهش می‌یابد.