معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پی پاسخ به مطالبه شهروندان درخصوص بازگشایی مسیرهای واصل بین بلوار آزادگان و خیابان سرخس، شرق به غرب شهر قشم متصل می شود.

به گزارش دلفین، سعید اکبریان معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: در طرح تفصیلی شهر قشم بلوار آزادگان از دو مسیر به میدان آیت الله طالقانی و خیابان سرخس متصل می باشد که متاسفانه این موضوع تاکنون مغفول مانده است و هم اکنون این مسیرها درحال بازگشایی می باشد.

وی ادامه داد: نخستین مسیر از سمت بلوار آزادگان به خیابان سرخس ( میدان طالقانی) و دومین مسیر نیز از سمت بلوار آزادگان به خیابان سرخس ( اداره ارشاد اسلامی) می باشد.

به گفته اکبریان، از دستاوردهای اجرای این پروژه می توان به کاهش زمان و مسافت سفر بین بافت جدید شهری در سمت غرب شهر به مرکز شهر و کاهش ترافیک شهری در محل میدان شهدا؛ میدان حافظ و میدان امام قلی اشاره کرد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این پروژه شامل دو لاین رفت و دو لاین برگشت در هر محور بازگشایی، لاین پیاده راه در طرفین هر محور، اجرای رفیوژ میانی و اجرای روشنایی می باشد که با هزینه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای بازگشایی دو مسیر در دست اجرا است.