مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و به روز هم اکنون تولید با کیفیت‌ترین اسلب را در کشور در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش دلفین، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم اظهار داشت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم همان پروژه‌هایی که شرکت‌های اروپایی بعد از برجام به امید اینکه ایران نمی‌تواند این طرح‌ها را تکمیل کند، رها کردند؛ هم‌اینک می‌بینند فناوری ما در صنعت آهن و فولاد از تکنولوژی‌های دنیا عبور کرده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تلاش همه همکاران خود در شرکت فولاد هرمزگان موفق شدیم ۳۶ رکورد ثبت و از ظرفیت اسمی تولید عبور کنیم .

وی افزود: امسال با ثبت ۲۸ رکورد در سخت‌ترین شرایط در حوزه تولید صادرات و افزایش درآمد رکورد خوبی به ثبت رسیده است.

معروفخانی اظهار داشت: خوشبختانه این کنفرانس با همت همه همکاران و مدیران شرکت فولاد مبارکه و شرکت فولاد هرمزگان در حال برگزاری است و هم افزایی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در صنعت فولاد و آهن از دستاوردهای برگزاری کنفرانس‌های قبلی بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یادآور شد: انتظار داریم با جمع‌بندی ایده‌ها و اهداف صنعت فولاد در این کنفرانس بتوانیم از آخرین تکنولوژی‌های روز جهان در شرکت‌های فولادی داخلی استفاده کنیم.

معروفخانی در ادامه یادآور شد: اگر رکوردها امروز پشت سرهم ثبت می‌شود حاصل استفاده از تکنولوژی‌های جدید صنعت فولاد در جهان است.

وی گفت: امروز ۳۰ پروژه در شرکت فولاد هرمزگان بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ما در صددیم در شرکت فولاد هرمزگان با استفاده از تکنولوژی‌های جدید بهره‌وری را در این شرکت ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: ما به دنبال دستیابی به اولین فولاد سبز در ایران هستیم و با کاهش مصرف گاز به دنبال این هستیم که به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: اهداف ما در برگزاری این کنفرانس توسعه صنعت فولاد کشور است و خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از سوی مدیران صنعت فولاد اساتید و استادان دانشگاه برای برگزاری هر سه کنفرانس فولادسازی در کشور بوده ایم.

وی در پایان افزود: برگزاری این کنفرانس توسط شرکت فولاد هرمزگان برای توسعه صنعت فولاد و آهن کشور بسیار تاثیر گذار است و امیدواریم برای تولید محصولات فولادی کیفی در ایران گام‌های اساسی برداشته شود.