انبار وسایل لوازم خانگی روبروی اسکله شهید حقانی بندرعباس دچار آتش سوزی شد.

به گزارش دلفین، محمد امین لیاقت رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس گفت: ساعت حدود ۲۰ امشب اطلاع یافتیم که مغازه ای در طبقه دوم ساختمانی در بلوار طالقانی روبروی اسکله شهید حقانی دچار حریق شده است.

وی بیان داشت: بلافاصله تیم های آتش نشان از اکثر ایستگاه ها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون حریق انبار با تلاش آتش نشانان اطفا شده است اظهار داشت: علت حادثه در دست بررسی است.

وی به ترافیک مسیر و ازدحام جمعیت در صحنه حادثه اشاره داشت که با توجه به امداد در زمان اولیه حادثه، سد کردن مسیرخودروهای آتش نشانی عمق حادثه را بیشتر می کند.

لیاقت با اشاره به ترافیک سنگین در محل آتش سوزی انبار وسایل خانگی افزود: ترافيك و حجم بالاي خودرو در سطح شهر، نيروهای آتش نشاني را در انجام ماموريتشان دچار مشكل كرده‌است.

این مقام مسوول افزود: عملیات اطفاء به موقع آتش از سوی آتش‌نشانان، نیازمند باز کردن هرچه سریعتر مسیرها برای عبور خودروهای آتش‌نشانی است.

وی تاکید کرد: زمان برای عوامل آتش نشانی به منظور انجام عملیات امداد و نجات و اطفاء آتش، نقش بسیار مهم و تعیین کننده دارد و آنان سعی دارند وقت و فرصت را برای آغاز هرچه سریعتر عملیات از دست ندهند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: با گذشت هر یک دقیقه از زمان حریق، قدرت و گسترش آن نیز چند برابر شده و کار برای عوامل آتشنشانی سخت و عمق فاجعه نیز بیشتر می شود.