فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: شهدای امنیت، مدافع حرم، سلامت، هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خودشان امنیت و آرامش کشور را تضمین کردند.

به گزارش دلفین، سردار جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان در مراسم یادواره شهید القدس سردار سید محمد حجازی، شهدای مدافع حرم کنسولگری ایران در سوریه و شهدای اخیر مدافع امنیت فراجا اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری و ایثارگری شهدا عنوان کرد و بیان داشت: شهدا با نثار خون خود امنیت کشور را تضمین کرده به نظام و انقلاب ما عزت و آبرو بخشیدند.

وی بیان کرد: در عملیات غزتمند وعده صادق یک افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی رقم خورد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه نباید هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطره مردم جامعه حذف شود افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا باعث می‌شود هرگز از یاد نبریم که امنیت و آرامش امروز خود را مرهون جانفشانی جوانان رشید و شجاع این مرز بوم هستیم.

جاویدان با بیان اینکه شهادت سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: هر کسی سعادت شهید شدن در راه خدا را ندارد و این فیض الهی نصیب کسانی می‌شود که جزو مقربان درگاه حضرت حق هستند.

وی، خانواده‌های معظم شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و بیان کرد: البته ثواب صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هم کمتر از مقام شهید و شهادت نیست و آنها با ایثار و فدا کردن عزیزترین فرزندانشان برای حفظ امنیت و آرامش مردم الگوی بسیاری خوبی از سبک زندگی ایرانی اسلامی را به ما ارائه می‌کنند و از این الگو باید بهترین استفاده را ببریم.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: وقتی پای صحبت خانواده‌های شهدا می‌نشینیم همه آنها بدون استثنا اعلام می‌کنند که اگر بازهم نیاز باشد، حاضرند جان خود و دیگر عزیزانشان را فدای انقلاب کنند و آنها با این رفتار خود نشان دادند که هنوز فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی برای پاسداری از دین و شرف کشور پابرجا است و مطمئناً تا وقتی چنین فرهنگی در جامعه وجود دارد دشمن هرگز جرأت تعرض به خاک کشور ما را پیدا نخواهد کرد

امام جمعه میناب در این مراسم بیان داشت: امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.

گفتنی است که در پایان از خانواده های شهدای امنیت، مدافع حرم ، ۸ سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

خبر اختصاصی

  • نویسنده : علی نجفی