مراسم جشن بزرگداشت روز جهانی كار و كارگر به همت شهرداری بندرعباس و با حضور مسئولان استانی و جمعی از كارگران و پرسنل اين نهاد شهری در سالن ورزشی فجر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش دلفین، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت اظهار داشت: پرداخت حقوق کارگران را در اولویت کار قرار داده ایم بطوریکه تا حقوق کارگران پرداخت نشود مدیران و کارمندان شهرداری حقوق نمی گیرند.

نوبانی با بیان اینکه طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران آماده شده است، افزود: شورای شهر بندرعباس مبلغ یک میلیون تومان پاداش بمناسبت روز کار و کارگر برای کارگران شهرداری در نظر گرفته است.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: تمام مزایایی که به کارمندان رسمی و قراردادی شهرداری تعلق می گیرد برای کارگران شرکتی نیز لحاظ می شود و همچنین بیمه کارگران به روز شده است.

وی بیان داشت: شهرداری بندرعباس با قدرت و انگیزه به سمت آبادانی شهر پیش می رود و بزودی شاهد افتتاح و کلنگ زنی در هر هفته ۲ پروژه هستیم.

نوبانی ابراز داشت: اگر امروز فضای سبز بندرعباس سبب شده حال دل مردم خوب باشد به‌واسطه حضور کارگران زحمتکش است که با آماده سازی بستر مناسب برای زیبایی و نظافت شهری موجب رضایتمندی مردم شده است.

شهردار بندرعباس، یادآور شد: ۱۰ پارک بزرگ به شهروندان شهر بندرعباس هدیه کردیم که کارگران کار نظافت و نگهداری فضای سبز آن را بر عهده دارند.

نوبانی تصریح کرد: جهت رفع گره ترافیکی سه پُل با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد در دست احداث داریم و در همین راستا اولین پُل پیامبر اعظم به سمت رجایی تا پایان سال افتتاح خواهد.

شهردار بندرعباس اذعان داشت: برای آشنایی بهتر کارگران دوره های آموزشی مختلف در تمامی حوزه تخصصی شهرداری برای آنها برگزار شده است.

گفتنی است، برنامه های متنوعی از جمله اجرای گروه های موسیقی بومی – محلی، برگزاری مسابقه، اجرای شوی طنز، تقلید صدا و تجلیل از کارگران از جمله برنامه های امشب بودند.

خبر اختصاصی