مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان به اتفاق جمعی از مسئولان این نهاد از پروژه های نهضت ملی مسکن واقع در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش دلفین، شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، ظفری مدیرکل دفتر مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سجادی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قلی نواز مدیرعامل شرکت سازمان توسعه مسکن ایران از روند اجرایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن واقع در شهرک پیامبر اعظم شهر بندرعباس بازدید کردند.

 

در این بازدیدها نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان با اشاره رعایت تمام قواعد نظام مهندسی در این پروژه ها رعایت شده گفت: تمام تعهدات دولت  نیز در این زمینه انجام خواهد گرفت.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه پروژه ۲۵۶ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه ۸۲۰ واحدی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه ۱۳۶۰ واحدی  به ۵۳ درصد فیزیکی رسیده است و مابقی پروژه ها نیز به همین نسبت پیشرفت قابل توجه ایی داشته اند ، که ما به عنوان خادم مردم تمام سعی و تلاشمان بر این است که این پروژه ها را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم تا تحویل متقاضیان داده شود.

 

در ادامه بازدید از پروژه ها به منظور بررسی و رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه ها جلسه ای در دفتر کارگاه واقع در شهرک پیامبر اعظم برگزار شد و برای رفع موانع و تسریع در روند اجرایی پروژه ها راهکارهای موثر توسط حاضرین ارائه شد.

 

در پایان ظفری مدیرکل مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملکرد نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان و مجموعه بنیاد مسکن استان در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن که از طرح های کلان دولت سیزدهم است تقدیر و تشکر کرد.