هفته‌ی گذشته روابط عمومی دفتر نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه‌های کمشک، فتویه، زنگارد و بندر چارک به‌زودی نصب خواهد شد و در دسترس ورزشکاران و جوانان این مناطق قرار خواهد گرفت.

به گزارش دلفین، در هفته‌ی گذشته روابط عمومی دفتر نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه‌های کمشک، فتویه، زنگارد و بندر چارک به‌زودی نصب خواهد شد و در دسترس ورزشکاران و جوانان این مناطق قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی «احمد جباری» در همین خبر اعلام کرد که «اعتبار اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه‌های کمشک، فتویه، زنگارد و بندر چارک تماماً از محل منابع در اختیار نماینده غرب هرمزگان تأمین شده است و تاکنون با همت بلند و تفکر جوان گرا و ورزش دوستانه مهندس احمد جباری تعداد زیادی از زمین‌های ورزشی شهرها و روستاهای شهرستان‌های غرب هرمزگان سبزپوش شده است‌.»

از این رو من به‌عنوان نویسنده‌ی گمنام این مطلب که سواد چندانی در برابر علم این فاضل بزرگ ندارم، چند سؤال کوتاه ذهنم را مشغول کرده است که قصد داشتم در این یادداشت از نماینده محترم مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی آن‌ها را بپرسم.

پرسش نخست: جناب آقای جباری شما به‌عنوان وکیل و نماینده‌ی مردم مسئولیت وضع قوانین و همچنین نظارت بر حسن اجرای آن را دارید. از چه زمانی دخالت در امور اجرایی و تأمین چمن مصنوعی در حوزه‌ی وظایف و اختیاراتتان قرار گرفته است؟ آیا این قبیل رفتارها سبب شکاف بین خانه‌ی ملت و دولت و لطمه به آبروی استاندار هرمزگان نخواهد شد؟

پرسش دوم: جناب آقای جباری شما از اعتبارات و منابع در اختیار خودتان صحبت به میان آوردید. لطفاً صریح و شفاف بفرمایید که این منابع از کجا تأمین شده است؟ میزان آن چقدر است و تا چه حد می‌توان روی جیب شما حساب باز کرد؟ آیا روی این جیب بیشتر از تأمین چمن مصنوعی هم می‌توان حساب باز کرد؟ کارهایی همچون احداث راه، تأسیس درمانگاه و زیرساخت‌های شهری را هم می‌شود از امروز از شما طلب کنیم؟

پرسش سوم: به همت بلند و تفکر جوان گرا و ورزش دوستانه‌ی شما نیز در این خبر اشاره شد. آیا این ادبیات را خودتان می‌پسندید؟ اگر پاسخ به این پرسش آری است لطفاً محبت بفرمایید و اقدامات عملی‌تان در خصوص همت بلند و تفکر جوان گرا و ورزش دوستانه‌تان نیز برای من به‌عنوان یکی از مردم محروم و کم‌سواد و به‌دوراز اطلاع‌رسانی غرب هرمزگان تشریح بفرمایید. بی‌شک ممنون شما خواهم بود.

اما پرسش پایانی: در این خبر عنوان شده است که احمد جباری تعداد زیادی از زمین‌های ورزشی شهرها و روستاهای شهرستان‌های غرب هرمزگان را سبزپوش کرده است‌. جناب جباری ما وظیفه‌ی انجام امور اجرایی را از جانب شما پذیرفتیم حالا اگر امکان دارد این مسئله را شفاف کنید که کدام زمین‌های ورزشی و در چه سال‌هایی به همت حضرت‌عالی سبزپوش شده است تا ما پابرهنگان زمین‌های خاکی هم به سمت به این زمین‌های ورزشی بشتابیم.

پیشاپیش از محضر مبارکتان به خاطر پاسخ دادن به شبهات بنده نهایت سپاس را دارم.

یادداشت اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007