در راستای صیانت از محیط زیست، ترویج فرهنگ نریختن زباله و حفاظت از سرمایه‌ها و زیبایی‌های خدادادی، دوستداران محیط زیست اقدام به پاکسازی ساحل بوستان کپشکن سورو بندرعباس کردند.

به گزارش دلفین، حمید جمالی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس اظهار کرد: از جمله عاملی که می‌تواند در داشتن ساحلی پاک و به دور از آلودگی، نقش بسزایی داشته باشد، نریختن زباله در ساحل و دریاست که انسان‌ها با بی‌توجهی باعث می‌شوند چهره این موهبت الهی نازیبا و نامطلوب به نظر آید.

وی افزود: هر فردی چه به‌عنوان شهروند و چه مهمان، مسئول زباله‌های تولیدی خودش است و نباید این اجازه را به خود بدهد که زباله‌هایش را هر جایی به جز سطل زباله رها کند‌.

جمالی بیان کرد: در سلسله برنامه‌های پویش ساحل پاک، به اتفاق همکاران معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، سازمان مدیریت پسماند، منطقه چهار شهرداری و جمع دیگری از همکاران در مجموعه شهرداری، احمد کناری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط‌زیست، گروه‌ها و علاقه‌مندان به طبیعت و محیط زیست از اقصی نقاط کشور، بخشی از ساحل بوستان کپشکن پاکسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج این فرهنگ تا جایی که دیگر کسی اقدام به ریختن زباله در ساحل و در هیچ محیطی نکند باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم از این نعمت خدادادی به نحو احسن مراقبت کنیم.