با هوشیاری و تلاش بی وفقه پلیس امنیت عمومی هرمزگان اعضاء یک باند اخاذ تحت عنوان مامور اداره اماکن شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش دلفین، «علی اصغر عبادی» رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان، گفت : در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اينکه اخيرا افرادی ناشناس با مراجعه به واحدهای صنفی تحت عنوان ماموران اداره اماکن اقدام به اخاذي از صنوف می کنند، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با عنايت به حساسيت موضوع، با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتي ماموران با گشت‌زنی غیر محسوس در سطح صنوف شهرستان بندرعباس نهایتا یک خانم را در حال اخاذي در یک واحد صنفی قلیان فروشی تحت عنوان مامور اماکن شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهمه دستگیر شده به اداره پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان انتقال که در تحقيقات اوليه معترف شد که با همکاري و همدستی دو نفردیگر ضمن شناسايی واحدهای صنفی، تحت عنوان مامور اداره اماکن از متصدیان صنوف اخاذی می‌کردند.

علی اصغر عبادی خاطر نشان کرد: با همکاري متهمه دو هم دست آن نیز به همراه مقداری مشروبات الکلي دست‌ساز و دو قبضه سلاح سرد چاقو در یکی از محلات بندرعباس دستگير شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان با اشاره به ضرورت ارائه کارت شناسایی توسط ماموران ادارات و نهاد‌های دولتی در هنگام ورود به منزل و واحدهای صنفی و لزوم توجه بیش از پیش شهروندان در شناسایی دقیق ماموران مراجعه کننده، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضايي معرفي متهمين جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پليس آگاهی تحویل شدند.

  • نویسنده : 1007