آئین رونمایی از زیباسازی پل ولی‌عصر در بندرعباس همزمان با جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد.

به گزارش دلفین، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در مراسم رونمایی از زیباسازی پل ولی‌عصر (عج) که با جشن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) همراه بود، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تشکر از ایثارگران و جانبازان که باعث ایجاد امنیت و آرامش مردم هستند، اظهار کرد: این پل به پل ولی‌عصر (عج) معروف است که رونمایی از زیباسازی این پل همزمان با جشن سالروز امامت حضرت مهدی (عج) همراه بوده و این جشن را خدمت مردم عزیز استان تبریک می‌گویم.

وی به نورپردازی پل ولی‌عصر اشاره کرد و گفت: زیباسازی این پل توسط شهرداری منطقه دو انجام شده است. ستون‌های این پل از درخت لور و سقف آن به‌صورت سه‌بعدی همراه با تصاویر پرندگان دریایی بوده و نورپردازی زیبایی نیز شده است.

وی در ادامه به پروژه‌های دیگر شهرداری از جمله ایستگاه کارگری اشاره کرد و افزود: هر هفته درباره پروژه‌های شهرداری در سطح شهر بندرعباس برنامه خواهیم داشت که یکی از این پروژه‌ها ایستگاه کارگری است که به همت شهرداری منطقه یک، سازمان میادین و خدمات شهری و خانه کارگر، به‌زودی در مراسمی به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

شهردار بندرعباس از افتتاح پارک باغ‌وحش مصنوعی «ساوانا» خبر داد و افزود: در هفته آینده، به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، پارک باغ‌وحش مصنوعی ساوانا که در همجواری پارک دباغیان واقع شده و ۶۴ گونه از حیوانات در آن وجود دارد، به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوبانی در پایان به پروژه‌های دیگر نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های دیگری نیز در شهرک پیامبر اعظم (ص)، گلشهر شمالی و پردیس در دست اجرا داریم که طی مراسم‌هایی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهند شد.