نخستین باغ وحش مصنوعی در بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

به گزارش دلفین، نخستین باغ وحش مصنوعی در بندرعباس با احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، شهردار بندرعباس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس افتتاح شد.

در این آیین مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ضمن بیان اینکه هدف گذاری مهمی در تبدیل بندرعباس به قطب گردشگری در کشور تعیین شده است، اظهار داشت: پارک دباغیان یکی از قدیمی ترین پارک های بندرعباس است که بزرگتر های ما در این پارک خاطرات دارند و اهمیت پارک به واسطه بزرگترها به فکر توسعه این پارک افتادیم.

وی اذعان داشت: در جهت توسعه شهر بندرعباس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و نمود انجام این شعار را افتتاح هفتگی پروژه ها در بندرعباس قرار خواهیم داد و از این به بعد هر هفته شهرداری بندرعباس پروژه هایی را افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد کرد که البته این اتفاقات مبارک نتیجه تلاش خدمتگذاران مردم در مجموعه شهرداری و شورای شهر بندرعباس است.

نوبانی در پایان افزود: پارک گلها که در مجاورت پارک دباغیان قرار دارد در چند ماه آینده به بهرداری خواهد رسید که نگهداری و رسیدگی به این پارک بسیار کار سختی است، از شهروندان بندرعباسی می‌خواهیم که در نگهداری این پارک به شهرداری بندرعباس کمک کنند.