شامگاه چهارشنبه ١٧ آبان ماه مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی ویژه معلولین در کوی آزاد شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش دلفین، در این آیین که با حضور شهردار بندرعباس ریس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری و شهر بندرعباس برگزار شد شهردار و ریس شورای اسلامی شهر بندرعباس در سخنانی بر افزایش واهمیت خدمات دهی و مناسب سازی اماکن ورزشی و عمومی و معابر برای معلولین تاکید کردند.

نوبانی افزود: هر اقدامی که زمینه آرامش و آسایش شهروندان به خصوص معلولین را فراهم کند قدمی مثبت در مسیر خدمت رسانی به انها أست ما همواره در کنار اداره بهزیستی شهر بندرعباس از برنامه های مختلفی که برای معلولین برگزار میشود حمایت کرده ایم و این مکان هدیه أست برای این قشر از جامعه که تلاش و کوشش و خلاقیت های انها همواره در رشته های مختلف هنری و ورزشی جریان ساز بوده أست.

همچنین حمزه پور نماینده ورزشکاران معلول ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: این اتفاق برای جامعه معلولین استان و شهر بندرعباس امید بخش أست و نشان از اهمیت موضوعی أست که شاید تا به امروز توجهی به آن نمی شود.

حمزه پور اظهار داشت: گسترش و تجهیز مکان‌های ورزشی برای معلولین ضرورتی بود که الحمدالله شهردار و اعضای شورا ی ششم این اقدام مهم را با همراهی مدیر شهرداری منطقه ٢به سر انجام رساندند.