نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به حماسه جوانان فلسطینی و تقابل رزمندگان یمنی با عاملان نسل‌کشی در غزه، گفت: هیجان اولیه جنگ غزه تمام شده، یمن معادلات استکبار را برهم زده و به برکت این حماسه‌ها، نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه کاهش پیدا کرده و امروز زمزمه افول آمریکا در رسانه‌های غربی هم پیچیده است.

به گزارش دلفین، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: کشورهای منطقه که برای تامین منافعشان، دل به صهیونیست‌ها بسته بودند؛ امروز به این نتیجه رسیده‌اند که آویزان شدن به این عنصر مفلوک اوج بی‌عقلی است.

وی با اشاره به اینکه نباید به رسانه‌های بیگانه و مزدور توجه کرد، اظهار کرد: امروز صاحب‌نظران و کارشناسان مطرح می‌کنند که قدرت و هویتِ نه تنها ایران بلکه کشورهای جبهه مقاومت هم در غرب منطقه و حتی در جهان تقویت شده است و یمن معادلات آمریکا را برهم زده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تضعیف نقش و قدرت آمریکا در منطقه و جهان به برکت طولان الاقصی اظهار کرد: طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب که فرمودند: جریان سیلی به آمریکایی‌ها، فقط حمله موشکی به عین الاسد نیست، بلکه سیلی محکم بیرون راندن این دشمن جنایتکار از منطقه سوریه و عراق است که امروز زمزمه‌های خروج آمریکایی‌ها از این کشورها در رسانه‌های غربی نیز به گوش می‌رسد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده یادآور شد: استکبار در منطقه غرب آسیا امروز رو به افول است و رزمندگان جبهه مقاومت نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا آخرین ضربه‌های خود را به صهیونیست‌ها وارد کنند.

وی همچنین با اشاره به ۱۵ رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) نیز گفت: اطاعت محض از خداوند، رسول اکرم(ص) و امام زمان خویش از ویژگی‌های بارز حضرت زینب(س) بود و بدون اذن ولایت کاری را انجام نمی‌دادند.

امام جمعه بندرعباس در پایان به برپایی نماز باران (استسقا) در استان که اوج تضرع و خشوع به درگاه خداوند است، اشاره داشت و گفت: این تضرع، اثری تربیتی دارد و سبب نزول رحمت خداوند می‌شود.