مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: تحریم‌ها خللی در جریان فعالیت‌های تولیدی، مالی و بازرگانی و صادرات شرکت فولاد هرمزگان ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش دلفین، «فرزاد ارزانی» مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی اعمال تحریم‌های جدید آمریکا  و قرار گرفتن شرکت فولاد هرمزگان در لیست شرکت های مشمول تحریم، اذعان داشت: اعلام تحریم‌های جدید موضوع جدیدی نیست و تحریم‌های اخیر چیزی اضافه بر آنچه تاکنون بوده است، ندارد.

‎ مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان از سال‌ها قبل همچون سایر بخش‌های اقتصادی کشور با تحریم روبه‌رو‌ بوده است و تحریم‌های اخیر آمریکا بیش از آنکه بر اقتصاد ایران اثرگذار باشد، اقدامی نمایشی از طرف این کشور است.

‎وی ادامه داد: در شرکت فولاد هرمزگان این تحریم ها خللی در جریان فعالیت‌های تولیدی، مالی و بازرگانی و صادرات شرکت ایجاد نخواهد کرد.

‎اصلانی با اشاره به اینکه یکی از فرصت هایی که از طریق تحریم ایجاد شده است راه اندازی نهضت بومی سازی در صنعت کشور است، تصریح کرد: با تدابیر هوشمندانه ای که از سال ها قبل از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی اندیشیده  شد، فولاد هرمزگان نیز در همین راستا  استراتژی بومی‌سازی و استفاده از توان داخل کشور را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: بخش بسیار زیادی از  قطعات و مواد مورد نیاز  خود را، از این طریق تکیه بر توان داخلی تامین کرده و در  معدود مواردی نیز با جایگزینی دیگر منابع عملا وابستگی خود را در این زمینه کاهش و ان را به نحو مطلوب مدیریت کرده است.

‎شایان ذکر است؛  تحریم جدید عمدتا جنبه تبلیغاتی داشته و هدف ان محدودیت دسترسی شرکت ها به شبکه‌های فروش و  بازرگانی است  درحالی‌که فولاد هرمزگان روابط تجاری و مستقل خود را داشته و تحریم اخیر تاثیری بر (ای پی اس ) و  دیگر فعالیت‌های اقتصادی شرکت در داخل و خارج از کشور نخواهد داشت و با یاری خداوند به کلیه اهداف مد نظر  خود دست خواهیم یافت.

  • نویسنده : 1007