مدیرعامل شرکت برق منطقهای هرمزگان گفت: مصرف روزانه برق در هرمزگان از ۳۵۰۰ مگاوات گذشت.
به گزارش دلفین، فرشاد آدینه پور مدیر عامل شرکت برق منطقهای هرمزگان اظهار کرد: این در حالی است که نیروگاههای هرمزگان فقط ۲۵۵۰ مگاوات برق تولید میکنند.
آدینه پور با بابیان اینکه برای جبران این کمبود در هرمزگان از شبکه سراسری برق تامین میشود، توضیح داد: سهم هرمزگان اعمال روزانه ۳۰۰ مگاوات خاموشی است که در تقسیم آن یک بار در روز و به مدت دو ساعت برای همه محلهها در سیزده شهرستان هرمزگان اعمال میشود.
https://dolphinnews.ir/?p=10260















Wednesday, 24 June , 2026