رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان از آمادگی این سازمان برای مشارکت در فرآیند ارزیابی، بازسازی و بهسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده از جنگ خبر داد و گفت: خدمات طراحی و نظارت در این زمینه به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.

به گزارش دلفین، سید حصام خادمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان، با اشاره به مسئولیت اجتماعی این سازمان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان در راستای همراهی با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، آمادگی دارد با بهره‌گیری از ظرفیت تخصصی اعضای خود در فرآیند ارزیابی، بازسازی و بهسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده مشارکت کند.

وی افزود: خدمات طراحی و نظارت در این زمینه به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.

خادمی تأکید کرد: حضور داوطلبانه بدنه تخصصی این سازمان در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی، نقش مؤثری در تسریع روند بازسازی و افزایش اعتماد عمومی خواهد داشت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان در پایان گفت: بازدیدها و ارزیابی فنی اولیه از خسارات واردشده به ساختمان‌ها آغاز شده و مجموعه اقدامات این سازمان با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان در حال انجام است.