واکسیناسیون بیش از ۱۳ هزار کودک در شرق هرمزگان
رییس دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان از واکسیناسیون بیش از ۱۳ هزار کودک در شرق هرمزگان از ایام «جنگ رمضان» خبر داد.
بنـدر خمیـر الگـوی ضد دخانیات هرمزگان
بندر خمیر و روستای رودبار در این شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان پایلوت برنامه کشوری شهر و روستای بدون دخانیات انتخاب شد.
چند و چون ساخت کیت تشخیص همزمان کرونا و آنفولانزا
انتشار خبر ساخت کیت تشخیص همزمان کرونا و آنفولانزا در هرمزگان موجی از امید و خوشحالی را در بین ساحلنشینان و سایر مردم ایران ایجاد کرد.
کلاف درهم سامانـدهی دستفروشان بازار ماهی
از بدو ورود ویروس کرونا به کشور و هرمزگان تلاشهای زیادی برای بهبود شرایط دستفروشان ماهی صورت پذیرفت اما باز هم شاهد دستفروشان ماهی در گوشه و کنار خیابان های محله های خواجه عطا، پشت شهر و نخل ناخدا هستیم.
پای درد دل یک پزشک
دکتر «ندا پورنیائی» پزشک اورژانس بیمارستان خلیج فارس از روزهای سخت پزشکان در روزهای شیوع ویروس کرونا میگوید.
اندر مصائب تهیه انسولین در هرمزگان
حال قندخونیهای هرمزگان اصلا خوب نیست و از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی به وضعیت کنونی را دارند، مسئولان باید صدای بیماران نیازمند دارو را بشنوند و هر چه سریعتر به این مهم رسیدگی کنند چرا که کمبود انسولین به یکی از دغدغههای بیماران دیابتی در بندرعباس تبدیل شده و مسئولان هر روز بیان میکنند به زودی با توزیع داروهای ساخت داخل این مشکل برطرف میشود.
اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا در پالایشگاه ستاره خلیج فارس
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از پیادهسازی سختگیرانهی طرح فاصلهگذاری اجتماعی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: طرح غربالگری ویروس کرونا با مشارکت صددرصدی پرسنل و پیش از ورود مجدد آنها انجام میشود.
جلسات پالایشگاه ستاره خلیج فارس برخط شد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از برخط شدن جلسات روزانه مدیران این پالایشگاه خبر داد و گفت: تمام تمهیدات در راستای حفظ سلامت حافظان امنیت سبد سوخت کشور در مقابل ویروس کرونا اندیشیده شده است.
آئدس خطرناک تر از کرونا
رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم از مشاهده پشه «آئدس» در بندر لنگه خبر داد و گفت: پشه «آئدس» که به مراتب خطرناکتر از ویروس کرونا است.
اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم شهرستان بندرخمیر
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر، از اعزام تیم پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاعمقدس به منطقه کهورستان این شهرستان خبر داد.
لزوم راهاندازی دانشگاه علومپزشکی در بندرلنگه و میناب
رئیس دانشگاه علومپزشکی هرمزگان گفت: در راستای توسعه آموزش پزشکی در هرمزگان خواستار راهاندازی دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب این استان و در شهرستانهای میناب و بندرلنگه هستیم.
اجباری شدن بیمه سلامت برای افراد فاقد پوشش بیمه/دولت حق بیمه افراد کم درآمد را پرداخت میکند
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، از اجباری شدن بیمه سلامت برای افراد فاقد پوشش بیمهای خبر داد و گفت: دولت، حق بیمه خانوادههایی که بر اساس وضعیت مالی در یکی از دهکهای درآمدی یک و دو و سه قرار دارند را بهصورت کامل پرداخت میکند.
اعزام تیم پزشکی به روستای لاورشیخ بستک
سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اعزام تیم پزشکی به روستای لاورشیخ بستک خبر داد.
هرمزگانیها مواظب تب کریمه کنگو باشند
مدیرکل دامپزشکی هرمزگان نسبت به احتمال شیوع بیماریهای دامی مثل تب کریمه کنگو با گرم شدن هوا، هشدار داد.
یک هزار و ۸۰۰ جراحی قلب باز در مرکز قلب جرجانی بندرعباس
رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) از انجام یک هزار و 800 عمل جراحی قلب باز از آغاز فعالیت مرکز قلب جرجانی بندرعباس طی این 10 سال خبر داد.
مراجعه ۱۳۵ هزار نفر برای ثبت فشارخون در بندرعباس
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: از زمان اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون تاکنون ۱۳۵ هزار نفر در این شهرستان فشارخون خود را ثبت کردند.

































Thursday, 25 June , 2026