جراحی های بی منت
جراحی‌های بی‌منت 12 آبان 1404
روایتی از حضور مؤسسه «محکم» در بندرلنگه؛ درمان رایگان برای کودکان کم‌برخوردار هرمزگان

جراحی‌های بی‌منت

در بیمارستان «شهدای بندرلنگه» از ۱۱ تا ۱۶ آبان‌ماه، کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی از سراسر هرمزگان زیر تیغ جراحی و ویزیت رایگان قرار می‌گیرند. این برنامه، حاصل ورود مؤسسه خیریه «محکم» به منطقه‌ای کمتر‌برخوردار است؛ مؤسسه‌ای که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با شعار «هیچ کودکی با نقص تکاملی مادرزادی درمان‌نشده نماند» آغاز کرد و تاکنون ده‌ها هزار کودک را از سراسر کشور تحت پوشش درمان قرار داده است.