مدرسه
رنج‌نامه دانش‌آموزانی که با نیسان و موتورسیکلت به مدرسه می‌روند 04 خرداد 1401

رنج‌نامه دانش‌آموزانی که با نیسان و موتورسیکلت به مدرسه می‌روند

مشکلات در غرب استان هرمزگان همواره به دلیل نجابت مردم این خطه مثل آتشی زیر خاکستر باقی می‌ماند و قناعت شهروندان این منطقه آنان را کمتر در قامت یک مطالبه‌گر قرار می‌دهد.

حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری است 22 اردیبهشت 1399

حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری است

استاندار هرمزگان، گفت: از مردم در همه مناطق هرمزگان به ویژه در شهر بندرعباس، می‌خواهیم به طور جدی فاصله‌گذاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.