میناب؛ روایت ۱۲۰ کودکی که از مدرسه «شجره طیبه» به خانه بازنگشتند
بیش از دو ماه از بمباران مدرسه «شجره طیبه» گذشته، اما میناب هنوز با جای خالی ۱۲۰ کودکی زندگی میکند که آن روز از کلاس درس به خانه بازنگشتند؛ زخمی که همچنان بر چهره شهر پیداست.
زنگ خطر برای جامعه کارگری هرمزگان
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره بهاینکه بیشترین افرادی که در دام اعتیاد گرفتار میشوند کارگران ماهر هستند، گفت: متاسفانه ما در جایگاه سیزدهم کشور در زمینه اعتیاد کارگران قرار داریم.
استاندار هرمزگان همچنان ظرفیت های استان را متذکر می شود
استاندار هرمزگان همچنان در حضور مدیرانی که خودشان بر جایجای این استان اشراف کافی دارند، ظرفیت های هرمزگان را متذکر می شود و مشخص نیست مخاطب این جملات چه کسانی هستند.
تجمع اعتراضی در آخرین روزهای حضور آیت الله نعیم آبادی در بندرعباس
گروهی از افراد تحت عنوان «مالباختگان مجتمع تجاری نور» صبح امروز و پیش از آغاز شورای اداری هرمزگان دست به اعتراض زدند و مدعی شدند حقوق قانونیشان در زمان حضور آیت الله نعیم آبادی در بندرعباس پایمال شده است.
مرکز رشد در بهزیستی هرمزگان راهاندازی شد
مرکز رشد در بهزیستی هرمزگان با هدف توانمند کردن فرزندان تحت پوشش بهزیستی، از طریق ارتقا مهارتها و استعدادیابی برای آنان راهاندازی شد.
اعزام حجاج هرمزگانی در ۳۰ تیر ماه
معاون اداره کل حج و زیارت هرمزگان از اعزام پنج کاروان حجاج هرمزگانی در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه به سرزمین وحی خبر داد.
نهضت اهدای کتاب در هرمزگان آغاز شد
نهضت اهدای کتاب با حضور استاندار هرمزگان آغاز به کار کرد.
هدایت تحصیلی در مدارس هرمزگان آغاز شد
رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان مقطع نهم متوسطه میتوانند برای دریافت فرم هدایت تحصیلی به مدارس مراجعه کنند.
مشروبات الکلی دو جوان قشمی را به کام مرگ کشاند
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فوت دو نفر و وخامت حال یک نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان قشم خبر داد.
راه اندازی بخش ام آر آی بیمارستان خلیج فارس با یک سال تاخیر
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از افتتاح بخش ام آر آی بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در هفته تامین اجتماعی خبر داد.
آغاز صید ماهی گاریز از آبهای هرمزگان
مدیر عامل اتحادیه صیادان هرمزگان گفت: صید ماهی گاریز در هرمزگان آغاز شده است و تا اوایل آبان ادامه دارد.
گاز رسانی به دو هزار و ۶۶۱ خانوار بستکی
مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان گفت: دو هزار و ۶۶۱ خانوار در بستک از نعمت گاز طبیعی بهرهمند شدند.
بنزین ستاره خلیج فارس، بنزین ناب محمدی/فشارهای شریفی سبب توزیع بنزین یورو در بندرعباس
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تشریح دستاوردهای وزیر نفت در نجات کشور از تنگاهای موجود، افزود: بنزین ستاره خلیج فارس دارای چنان کیفیتی است که باید آن را بنزین ناب محمدی خواند.
برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیران متخلف
رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت:در صورتی که قصوری در گزارش تخلفات صورت گیرد، دستگاه قضایی با مدیران دستگاه مربوطه برخورد خواهد کرد.
خطر غرق شدن در سازه های آبخیز داری
مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري هرمزگان هشدار داد: شنا کردن در مخزن بندهای خاکی، ملاتی و سازههای آبخیزداری ممنوع است.
قصمی خواستار الگوبرداری شهرداری بندرعباس از بستک شد
مدیرعامل آبفا هرمزگان با بیان این که شهرداری بندرعباس در هر ثانیه ۱۴۰ لیتر آب شرب را صرف فضای سبز می کند، گفت: بستک تنها شهرستان هرمزگان است که یک لیتر آب شرب را نیز برای آبیاری فضای سبز استفاده نمی کند.

































Thursday, 25 June , 2026